Fredrika Bremer-förbundets årsmöte 2018 anordnas på Nynäsgården i Nynäshamn. Förhandlingarna pågår kl. 09.00-14.00 den 5 maj.

I år kommer det även anordnas ett förmöte dagen innan årsmötet, den 4 maj kl. 16.00-18.00, då vi kommer hålla en workshop om förbundets fokusfrågor. Förmötet är frivilligt att delta i och avslutas med gemensam middag.

Fredrika Bremer-förbundet bjuder på mat och uppehälle, resan bokar du själv. Var gärna ute i god tid och boka klimatsmart! Reseräkningsblanketter delas ut på årsmötet så spara ditt kvitto om du vill ha reseersättning (gäller upp till max 1500 SEK/person). Om du bor i närheten av Nynäshamn eller i Stockholm uppskattar vi om du bokar utan övernattning om det är möjligt. Pendeltåget från Stockholm tar cirka 50 minuter och går två gånger i timmen. Frukost serveras till de som övernattar, förmiddagskaffe och lunch serveras till alla som deltar i mötet. Självklart kan du även delta i förmötet och middagen den 4 maj även om du inte bor över på Nynäsgården!

Anmäl dig senast den 31 mars via Föreningshuset. Har du glömt lösenordet för att logga in på ”Min sida”? Ange den mejladress du uppgav när du blev medlem så får du ett nytt lösenord skickat till din mejl. Ring gärna kansliet om du har några frågor eller har problem med din anmälan: 0732-55 44 00 eller mejla på kansli@fredrikabremer.se.

Skriftliga motioner och nomineringar till BRA-pris och Årets Fredrika (dessa kan även nomineras i mötet) ska vara förbundsstyrelsen tillhanda senast den 5 mars. Mejla handlingarna till kansli@fredrikabremer.se.

Årsmöteshandlingar kommer i år att skickas ut digitalt via epost till de som anmält sig till mötet, senast den 24 april.

Fredrika Bremer-förbundets Årsmöte 4–5 maj 2018